چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش کامل تماس تصویری اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

آموزش کامل تماس تصویری اینستاگرام

۳۶۴ بازديد

تماس تصویری اینستاگرام

 

بعد از روز ها انتظار، اینستاگرام در آپدیت جدید خود امکان تماس به صورت تصویری را برای کاربران خود فعال کرد البته انتظار داشتیم زودتر ها قابلیت تماس تصویری اینستاگرام فعال شود حتی قبل تر از قابلیت پخش زنده اما خب با یان وجود این امکان بسیار چالش برانگیز و پرکاربرد هم اضافه شد و امروز نیز میخواهیم در مورد آموزش کامل تماس تصویری اینستاگرام صحبت کنیم.

 

ما در مقاله قبلی درمورد نحوه ارسال ویس در اینستاگرام صحبت کردیم و توضیح دادیم که برای ارسال پیام صوتی در اینستاگرام باید از بخش دایرکت اینستاگرام اقدام کرد که میتوانید با مطالعه این مقاله برای ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام خودتان اقدام کنید.

 

نحوه برقراری تماس تصویری اینستاگرام :

 

تماس تصویری اینستاگرام نیز باید از بخش دایرکت آن صورت بگیرید که در ادامه مقاله امروز مان نحوه تماس تصویری در اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

 

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده سپس از صفحه هوم، آیکون دایرکت که در بالا گوشه صفحه قرار دارد را لمس میکنیم.

 

2_ با لمس این آیکون ما وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شده ایم که میتوانیم از این قسمت وارد مکالمه با اکانت های حاضر در لیست موجود در این صفحه شده و یا با استفاده از آیکون + مانندی که در گوشه بالای صفحه قرار دارد با پیج های جدید در ارتباط باشیم.

 

3_ بعد از انتخاب یکی از پیج ها، وارد صفحه مکالمه بیبن خود و اکانت مربوطه میشویم و همانگونه که در صفحه زیر مشاهده میکنید در قسمت بالا گوشه صفحه، آیکون دوربین فیلمبرداری مانندی وجود دارد که برای برقراری تماس تصویری در اینستاگرام بین شما و دوست تان (طرف مقابل) باید یکی از شما پیش قدم شده و این آیکون را لمس کنید.

 

4_  بعد از لمس آیکون فیلمبرداری اعلان جدید در بخش دایرکت اکانت مربوطه که شما به آن درخواست تماس ویدیویی داده اید ارسال میشود و در صورت تایید آن، تماس ویدیویی بین شما و مخاطب مربوطه آغاز خواهد شد.

 

 

 

چند نکته:

بعد از برقراری تماس تصویری برای شما سه آیکون فیلمبرداری، قطع تماس و میکروفون که به ترتیب برای قطع تصویر، قطع تماس ویدیویی به صورت کامل و قطع صدای محیط در تماس تصویری اینستاگرام میباشد.

اینستاگرام شما و طرف مقابل که میخواهید تماس تصویری برقرار کنید باید به آخرین نسخه اینستاگرام آپدیت شده باشد.

تماس ویدویی را میتوان در گروه ها به اجرا در آورد و تا 4 اکانت را میتوانید همزمان در یک تماس ویدیویی حاضر کنید.

تمامی اعلان های تماس ویدیویی اینستاگرام اعم از درخواست برقراری تماس و یا موفق بودن و نبودن تماس تصویری و... در قسمت مکالمه دایرکت تان به شما گزارش خواهد شد.

 

 

جمع بندی

قابلیت های جدیدی که اینستاگرام در قسمت دایرکت خود درحال اضافه کردن میباشد میتواند در آینده نزدیک رقیب پیام رسان هایی چون تلگرام شود. البته دایرکت اینستاگرام پتانسیل پیشی گرفتن از پیام رسان ها را دارد چرا که هنوز قابلیت های زیادی چون ارسال ویدیو درخود را نداشته به هرحال باید دید در آینده چه امکاناتی از طرف اینستاگرام در این بخش برای کاربرانش اضافه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.